Alla inlägg under december 2016

Av Petra Pengermaa - 18 december 2016 19:38

Ja här jag hur naken som helst med mina ärr. Det har gått 3 månader se jag blev attackerad av min älskade Diezel. Jag har läkt otroligt fint och med make upp syns nästan ingenting. Jag hade änglarna med mig, annars hade jag ej levt idag.
Jag är glad att min dotter var där och bonusdotter med familj. Kärlek till er.

Av Petra Pengermaa - 11 december 2016 10:05

fet textkursiv textunderstruken text

Kan bara återigen konstatera att jag har världens bästa jobb med både kolleger och arbetsuppgifter. Igår blev vi bjudna på restaurang som julmys . Föredrar det framför julbord som man blir fort leds på. En mycket trevlig kväll och väldigt lagom på alla vis.

Nu på morgonen har det varit mycket mys med lilla valpen och Smulan. Har även hunnit köra en maskin med tvätt. Nu är det alpint på tvn med lite glögg och en brasa som gäller. Känner mig tacksam mot livet.

Ha en fin tredje advent......

Av Petra Pengermaa - 5 december 2016 22:08

Nu äntligen, är underbara Stoya hos oss. Hon är en ljuvlig hjärtesmältare på 8 veckor. Måste erkänna att jag har fallit för henne helt. Jag är kär helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards