Alla inlägg under mars 2017

Av Petra Pengermaa - 5 mars 2017 10:47

God morgon härliga söndag...
Idag blev jag väckt med kaffe på sängen och en macka. Älskar att få vakna så, långsamt och lugnt. Jag har fått sova inatt åtminstonde .. Mina grava sömnproblem kvarstår och varit vaken i ett och ett halvt dygn innan, så denna natt gjorde underverk.

Jag är en drömmare bokstavligen. Det går inte en natt utan att jag kommer ihåg mina drömmar. Det är förstårs de nätter jag sover som jag drömmer en massa tokigheter. Men det är jobbigt att alltid minnas sina drömmar, man känner sig aldrig utvilad. Men det är kanske min lott här i livet. Jag skulle kunna skriva en massa fanacy böcker/filmer på det som fyller min hjärna nattetid. Även en del skräck också.. Jag gillar att skriva så kanske man skulle skrivit en drömbok.

Nä, nu ska jag fortsätta mitt långsamma uppvaknande i sängen en stund. Lets have a nice day everyone.

Love and peace.....

Ovido - Quiz & Flashcards