Alla inlägg under oktober 2019

Av Petra Pengermaa - 12 oktober 2019 08:37

igen... Ja men den tog om då.. Så förbaskat apleds på min kropp. Det började i torsdags. Tur man har en bra och förstående läkare. Hen skrev ut cocilana till mig. Den tar lite tid på sig för att verka men håller i ca 4 timmar. Så fick faktiskt 4 timmars sömn inatt.

Idag ska jag skjutsa hem min dotter så ska passa på att göra ett par ärenden på apoteket. Behöver köpa Alvedon och ipren. Jobbigt då man e så pass sjuk med feber bla.

Av Petra Pengermaa - 8 oktober 2019 19:42

Idag är det redan tisdag nästan onsdag. Denna dagen har gått väldigt fort. Jobbade kort dag idag vilket jag gör en gång i veckan.
Har haft problem med sömnen ett tag nu trots mediciner till natten. Har dock lyckats somna till ett par timmar varje natt. Jag har meditera för att komma ner i varv. Under meditationen har jag fått ett ljusgrönt sken till mig. Då jag tror på änglar kopplade jag detta tecken till just änglar. Googlade på färg och ärkeänglar och fick Chamuel till mig. Läser om denna ängel och bara check. Nu förstår jag vad jag behöver jobba på och med stöd av denna ängel, kommer allt bli bra igen.
Förstår om många tvivlar på detta med änglar och det är upp till var och en, vad de vill tro på....

Av Petra Pengermaa - 5 oktober 2019 09:26

Haft mardömmar delux nu på morgonen. Lyckades somna vid 5.30 imorse, vaknade 8.30 På den stunden hade jag två mardrömmar. Jobbigt jobbigt....
Idag är det främst tvätt på min to do list. Inte så skoj men skönt när det e gjort. Nu ska jag dra mig en stund innan jag sätter igång..

Ovido - Quiz & Flashcards