Alla inlägg under november 2018

Av Petra Pengermaa - 15 november 2018 21:29

Ibland känner jag mig så värdelös. Vad är det jag gjort för något? Har jag sårat dig på något vis, har jag svikit dig? Själv så vet jag inte. Ikväll har tårarna kommit och många funderingar snurrat runt i skallen. Du vet att jag älskar dig mest utav allt, du är min förstfödde.Jag har gjort många misstag, det vet jag. Det var tufft för oss alla när jag slog i väggen så hårt en människa kan hamna. Då tog ni barn mycket ansvar, det mår jag dåligt över och känner sån skuld för. Sen var flytten nödvändig för min överlevnad. Var tvungen att ha en lugnare miljö. Du ville inte följa med så du valde att bo hos pappa din. Det var inte så lätt för dig heller, det har jag förstått.

Men jag är så fruktansvärt stolt över dig och det du har åstadkommit för dig själv. Du har gjort det så jävla bra. Du är en fin människa och förtjänar allt du vill ha och jobbar för. Jag älskar dig så mycket. / mamma

Ovido - Quiz & Flashcards