Alla inlägg under oktober 2018

UVI

Av Petra Pengermaa - 4 oktober 2018 04:12

Igår fick jag åka hem från jonnet lite tidigare, har åkt på en urinvägsinfektion. Sitter just nu på toan, då jag känner mig kissnödig hela tiden. Det tränger och gör ont. Dricker mängder med vatten för att skölja ur blåsan allt som går. Jusn nu är kl 03.37 och har suttit på toan mer eller mindre sen kl 13.00 Inte så intressant läsning kanske men väldigt besvärligt för mig. Om det inte är bättre tills på måndag får jag ringa min läkare. Usch, det är lite synd om mig nu. Får uvi rätt så ofta nu på äldre dagar, men det är sånt som kommer med åldern.

Nu ska jag slänga på en ny film så känns inte natten så långdragen.

UVI

Av Petra Pengermaa - 4 oktober 2018 04:04

Igår fick jag åka hem från jonnet lite tidigare, har åkt på en urinvägsinfektion. Sitter just nu på toan, då jag känner mig kissnödig hela tiden. Det tränger och gör ont. Dricker mängder med vatten för att skölja ur blåsan allt som går. Jusn nu är kl 03.37 och har suttit på toan mer eller mindre sen kl 13.00 Inte så intressant läsning kanske men väldigt besvärligt för mig. Om det inte är bättre tills på måndag får jag ringa min läkare. Usch, det är lite synd om mig nu. Får uvi rätt så ofta nu på äldre dagar, men det är sånt som kommer med åldern.

Nu ska jag slänga på en ny film så känns inte natten så långdragen.

Ovido - Quiz & Flashcards