Alla inlägg den 6 februari 2020

Av Petra Pengermaa - 6 februari 2020 08:45

Är inne i en sämre period just nu. Mår rent ut sagt skit. I tisdags varslades det på mitt jobb och jag får sluta om två månader. Det var som ett slag i ansiktet och känner mig totalt jävla värdelös. Men tänker som sörja färdigt detta nederlag och sen vända det till något bra. Tänker inte älta men sura i några dagar.
Jag har nu startat upp min viktresaoch hittills har det gått jättebra. På 3 veckor har jag gått ner 7,6 kilo. Äter mycket mer än innan. Ska gå ner 30 kilo. Har gjort det förut så vet att jag kan igen. Det får ta sin tid. Anledningen till att jag gör detta är enbart av hälsoskäl. Har fått börja med blodtrycksmediciner vilket jag hoppas kunna sluta med.
Nu sk jag på affären och köpa frukt för den är nästan helt slut.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards