Alla inlägg den 12 oktober 2016

Av Petra Pengermaa - 12 oktober 2016 19:08

Sitter nu i sängen för att se lite film innan sovdags. Imorgon är det första arbetsdagen efter att olyckan hände. Det känns bra. Några av barnen har redan träffat mig och ställt frågor om mina ärr i ansiktet. Vet att det blir mer frågor då jag ännu inte träffat fritidsbarnen ännu. Men det gör inget. Har dragit en vit lögn för barnen då jag ej vill skrämma dem för hundar.. Kommer att fortsätta på den linjen just för att många av barnen har hundar i hemmet.

Själv vet jag inte hur jag känner för större hundar ännu då jag ej varit i närkontakt med någon efter det som hände för två veckor sedan imorgon. Det enda jag vet att jag längtar efter kollegor och alla barnen. Så godnatt och dröm vackert...........

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards